Enter your price:
PLN
In stock

Minimum quantity for "Analiza sprzedaży" is 1.

+

Inteligencja sprzedaży (SI) to zbiór technologii i procesów służących do gromadzenia i analizowania informacji, aby pomóc firmie zwiększyć prawdopodobieństwo sprzedaży. Gromadzone są dane na temat perspektyw sprzedaży, konkurencji, produktów z całej sieci, wiadomości i źródeł mediów społecznościowych.

W tym artykule opisano, w jaki sposób Web Scraping może pomóc w „zbieraniu” analizy sprzedaży, a konkretnie, w jaki sposób ScrapeHero może rozszerzyć podstawowe skrobanie w sieci o „czyszczenie i analizę zeskrobanych danych”.

Zbieranie danych

Zbieranie danych związanych ze sprzedażą nie jest ani wystarczające, ani konkretne i zdecydowanie nie jest czyste.

Świętym Graalem danych związanych ze sprzedażą jest określenie listy klientów, którzy są gotowi do zakupu usług już dziś i za pomocą jednego połączenia lub e-maila. Ale to tylko święty Graal - ideał, który jest w dużej mierze nieosiągalny.

Gromadzenie danych jest kluczową częścią całego procesu. Dane są zbierane z różnych źródeł, a część z nich jest pozyskiwana organicznie w ramach interakcji z liderem sprzedaży, a reszta jako dane pomocnicze z innych źródeł związanych z prowadzeniem - osoba fizyczna, firma, rynek, lokalizacja itp.

Podstawowe kanały sprzedaży są już dostępne

  • Inbound Sales Channel
  • Outbound Sales Channel
  • Partnerzy kanałowi - VAR itp

Ostatecznie dane o potencjalnym kliencie są przechowywane w jakimś miejscu w twoich systemach.

Początkowe problemy, przed którymi stoimy, to fakt, że wszystkie te kanały mają własne źródła danych, formaty i problemy z jakością danych.

Dane sprzedaży przychodzącej

Dane dotyczące sprzedaży przychodzącej mogą pochodzić z poczty elektronicznej, strony internetowej, telefonu lub mediów społecznościowych lub faksu lub poczty. Dane dla każdego kanału mogą mieć własny format, a każde źródło może nawet nie mieć standardowego formatu.

Dane strony internetowej

Jeśli potencjalni klienci przechodzą przez stronę internetową, dane mogą być i zazwyczaj są uporządkowane - zawiera pola dla wspólnych elementów danych, takich jak imię i nazwisko, adres e-mail, telefon, nazwa firmy itp. I prawdopodobnie pole typu catch-all dla komentarzy lub notatek lub szczegółów

Ze względu na wszechobecność wiadomości e-mail jako medium komunikacyjnego i niepowodzenie niezliczonej liczby prób obalenia jej z okowów, to, co zostało ustrukturyzowane, może przekształcić się w dane półstrukturalne, jeśli Twoja strona przekazuje te dane w wiadomości e-mail .

Dane e-mail

E-mail nie ma prawdziwej struktury.

Jednak e-mail może być użyty do rozszerzenia strukturyzowanego magazynu danych, takiego jak baza danych dla przychodzących leadów lub jeszcze lepiej systemu CRM (Customer Relationship Management), który najczęściej wykorzystuje bazę danych na zapleczu, ale ukrywa złożoność za pośrednictwem ładniejszego użytkownika berło.

Dane telefonu

O ile nie używasz inteligentnej technologii opartej na VOIP, dane te nie istnieją w większości firm i zdecydowanie nie są w żadnym formacie strukturalnym. Największe nadzieje można uzyskać na dzienniki połączeń i niektóre metadane dotyczące połączenia lub transkrypcji połączenia.

Dane mediów społecznościowych

Dane te mają potencjał, aby być ustrukturyzowanym, ale stanowią bardzo ewoluujące źródło danych. Firmy dokładają wszelkich starań, aby dowiedzieć się, jak powiązać te dane z tradycyjnymi kanałami i jak najlepiej wykorzystać te dane, nie tylko kierując ruch do swoich witryn i marketingu produktów

Poczta pocztowa lub dane faksu

Dane te mogą być nieco ustrukturyzowane, jeśli używane są formularze papierowe, a przepływ pracy OCR działa i działa dobrze, aby przekształcić je w dane strukturalne, ale ma wysoki poziom błędu, aw przypadku poczty pocztowej ma duże opóźnienie ze względu na czas transportu fizycznego.

Dane sprzedaży wychodzącej

Dane dotyczące sprzedaży wychodzącej mogą pochodzić synchronicznie poprzez kampanie e-mail lub telefon lub media społecznościowe. Inne kanały, takie jak marketing, mogą prowadzić z powrotem poprzez środki asynchroniczne do witryny lub centrum telefonicznego, a następnie wyglądać bardziej jak dane sprzedaży przychodzącej. Dane te ponownie mogą mieć własny format, a każde źródło może nawet nie mieć standardowego formatu.

Dane e-mail

Kampanie e-mailowe mogą być świetnym sposobem śledzenia potencjalnych klientów i ostatecznie reakcja na takie kampanie prowadzi z powrotem do gromadzenia danych w odpowiedzi na e-mail lub doprowadzenia potencjalnych klientów do uporządkowanego źródła gromadzenia danych, takiego jak strona internetowa.

Dane telefonu

Dane wychodzących połączeń telefonicznych mają te same cechy, co dane przychodzące z kilkoma dodatkowymi punktami danych.

Dane sprzedaży kanału

Dane oparte na kanałach za pośrednictwem partnerów handlowych lub sprzedawców z wartością dodaną mają swój własny zestaw problemów. Może być trudno nawet dostać się na pierwszym miejscu, a jeśli nawet zostanie nabyty, może być bardzo brudny, bezużyteczny i zawodny.

Jeśli Twoja firma ma wpływ na to, aby partnerzy lub firmy VAR zintegrowali się z Tobą zgodnie z Twoimi wytycznymi, jest to ogromna zaleta, ale nadal nie można polegać na danych takich, jakie są. Nadal musi zostać zweryfikowana, oczyszczona, skorelowana itd.

Te dane mogą być dostępne dla Ciebie na kilka sposobów

Dane w czasie rzeczywistym

Ten typ danych jest oczywiście lepszy, ale wymaga zaawansowania technicznego w całym łańcuchu dostaw. Może pochodzić z wywołań API, Webhooków itp., A cel musi dotrzeć do interfejsu w czasie rzeczywistym tak bardzo, jak to możliwe.

Okresowe zrzuty danych

Tego typu dane mogą pochodzić z różnych mechanizmów transportu, takich jak tradycyjne metody FTP lub z wykorzystaniem nowszych opcji przechowywania danych w chmurze, takich jak Amazon S3.

Rola ScrapeHero

Nasze usługi pomagają we wszystkich aspektach procesu analizy sprzedaży w zakresie wsparcia, augmentacji i weryfikacji.

Kolekcja danych

Internet jest niesamowitą kolekcją wszelkiego rodzaju informacji. Po prostu nie ma formatu, który byłby łatwo wykorzystywany przez systemy w formacie danych.

Przekształcamy cały tekst dostępny w Internecie w dane

Możemy pomóc w gromadzeniu danych o osobach, firmach, rynkach, branżach, geografiach, trendach, pogodzie, transporcie, handlu elektronicznym, zdrowiu, rządach i tysiącach innych rodzajów danych.

Możemy zbierać, dopasowywać i korelować różne źródła danych i zapewniać czyste, użyteczne dane

Weryfikacja danych

Po zebraniu lub zebraniu danych przez nas lub przez Ciebie lub jakąkolwiek inną firmę, dane muszą zostać zweryfikowane - czy dane są dokładne.

Możemy pomóc w procesie weryfikacji. Proces weryfikacji może być prosty przy użyciu prostych algorytmów dopasowujących lub złożonych przy użyciu wieloaspektowych porównań lub dopasowania rozmytego. Możemy zastosować różne techniki uczenia maszynowego (ML), aby zbudować samouczący się i podtrzymujący model takiej weryfikacji.

Integracja danych

Dane muszą być zintegrowane z procesami i systemami oraz przepływem pracy.

Możemy pomóc w standaryzacji danych i zintegrować je poprzez automatyzację z systemami, aby czerpać maksymalne korzyści. Opieramy się na luźno powiązanym podejściu integracyjnym, aby utrzymywać twoją zależność od naszych systemów na minimalnym poziomie i utrzymać nienaruszoną postawę ryzyka.

Rozszerzanie danych

Dane są zazwyczaj niekompletne lub nieaktualne, aw najgorszym przypadku niedokładne, ale dzięki nowym rozszerzonym danym dane stają się bardziej dokładne i wartościowe.

Możemy przeszukać Internet w celu wyszukania danych, które mogą dostarczyć brakujących danych lub zaktualizowanych lub danych w czasie rzeczywistym na temat potencjalnych klientów, firm itp. Możemy odświeżyć systemy CRM za pomocą zaktualizowanych lub nawet danych w czasie rzeczywistym, które zwiększą szanse Twojego sukces w sprzedaży lub pozyskanie nowego klienta.

Typowym przykładem tego, jak ScrapeHero może pomóc, jest to, że lojalny kontakt klienta zmienia pracę. Rozsądne firmy wywiadu handlowego będą wiedziały o tej zmianie, wykorzystując usługi zbierania i monitorowania danych firmy ScrapeHero i szybko dotrzeć do tego kontaktu w tej nowej pracy iw rezultacie zarejestrować nowego klienta. Jednocześnie docierają do nowej osoby, która zastąpiła ich kontakt i zbudowała relację i zatrzymała tego klienta.

Firmy, które nie korzystają z analizy sprzedaży, zastanawiają się, dlaczego wciąż tracą interesy.